RSS

Smoothie la mic dejun

22 Apr

Dacă ați putea mânca orice la micul dejun ce ați alege? Care ar fi acel ceva special care să vă încânte simțurile și să vă dea jos din pat cu ochii mijiți, umblând încă somnoroși spre bucătărie, acel loc minunat unde poftele vă sunt îndeplinite?

Eu v-am mai spus că micul dejun este masa mea preferată. Dacă ar fi să ies la o întâlnire, cred că mi-ar plăcea mai mult să iau micul dejun în oraș decât cina.

Pentru dimineața asta iar am experimentat puțin și am preparat un smoothie cu ghimbir și măr. Fresh, pufos, rapid, care să mă trezească și să-mi dea o stare de bine până la urmatoarea masă. Am găsit rețeta pe net și am citit că această combinație este bună și ca “medicament” pentru greață și dureri de stomac, deci ar merge și după o noapte grea în club. M-am gândit că este o variantă mai light dupa perioada asta încărcată de sărbători…

Să mixăm!

Ingrediente

  • 1 măr fără cotor și tăiat cubulețe
  • 1 lămâie fără coajă și semințe, tăiată cubulețe
  • o bucățică de ghimbir proaspăt, curățat și tăiat cubulețe
  • 125 ml. apă plată
  • 4 cuburi de gheață

Timp de preparare: aprox. 10 minute

Curățăm și tăiem pe rând mărul, lămâia și ghimbirul. La lămâie putem îndepărta şi coaja aceea albă pentru că are gust uşor amar. 

Le aruncăm în mixer, adăugăm apa și gheața și mixăm câteva secunde. Pentru a fi mai subțire putem să-l lăsăm mai mult.

Decorăm cu bucăți de lămâie sau măr, scorțișoară și ce mai dorim (umbreluțe, paie, etc.)

Se servește rece și se savurează!

Bon appétit!

 
7 Comments

Posted by on April 22, 2012 in De băut, Rețete

 

Tags: , , , , , , ,

7 responses to “Smoothie la mic dejun

  1. monaboutique

    April 25, 2012 at 3:07 pm

    imi place🙂 cred ca o sa incerc si eu in weekend, cand am mai mult timp liber

     
  2. bucatariacristinei

    April 25, 2012 at 4:23 pm

    Ma bucur ca iti place Mona.🙂 Sunt mai multe variante pe care le poti face pentru smoothie si multe combinatii de fructe si legume. Mult spor si inspiratie!🙂

     
  3. ana

    April 18, 2013 at 10:38 pm

    Buna,imi poti zice cum pot face in legatura cu scortisoara,am incercat si eu ieri si am pus in smoothie o lingurita de scortisoara ..dar nu mi.a placut deloc cum sa simtit…am citit ca este f buna,dar nu pot sa o beau asa. Multumesc

     
  4. bucatariacristinei

    April 22, 2013 at 1:44 pm

    Buna Ana. Ma bucur ca ai incercat reteta.🙂 Scortisoara o poti adauga in blender alaturi de fructe si asa se amesteca mai bine. Nu va mai fi prafoasa. Sau poti renunta de tot la ea. Daca ai vazut, face parte din decor si eu am adaugat-o la sfarsit doar.

     
  5. ana

    April 23, 2013 at 12:21 pm

    am incercat in blender, am adaugat mai putin, jumatate de lingurita..si nu se mai simte la fel.

     
  6. bucatariacristinei

    April 23, 2013 at 9:42 pm

    🙂 Ma bucur ca ai reusit Ana.

     
  7. Iuliana

    May 3, 2014 at 10:45 am

    Buna. Ce inseamna o bucatica de ghimbir? Nu-mi dau seama ce cantitate… Ghimbirul e foarte aromat si nu vreau sa gresesc. Merci

     

Leave a Reply

 
