RSS

2 ani cu surprize

20 May

DSC_0789

Și uite așa au trecut doi ani de blog, de gătit, de planificat rețete și nu în ultimul rând de savurat bunătăți. Mi-a plăcut și în consecință va mai urma.🙂 Eu sunt fericită și sper ca asta să vă bucure și pe voi. Vă mulțumesc mult pentru că mi-ați fost alături și ați făcut procesul mai plăcut.

Vestea cea mare este că am două surprize pentru voi. Prima constă în faptul că mi-am cumpărat domeniu pe .ro și mă mut în casă nouă. Hooray! În plus, îmi voi schimba și numele blogului. Mie îmi plac shimbările iar aceasta este binevenită și sper că de bun augur. Am vrut ceva diferit, mai deosebit și drăguț iar după ceva brainstorming am venit cu o nouă denumire care îmi place foarte mult și cred că mi se potrivește mai bine. O s-o aflați în curând odată cu lansarea.

Așa ajung și la supriza cu numărul doi care este un mic giveaway: 12 cupcakes gătite de mine. Vă invit la un concurs pentru a intra în posesia lor. Tot ce trebuie să faceți este să răspundeți la întrebarea “Ce condiment va face parte din denumirea noului meu blog?”. Lăsați un comentariu la acest post pe blog și prima persoană care ghicește va primi desertul! Detaliile le stabilim după, însă vă promit că premiul va ajunge la destinație proaspăt, în condițiii bune și va fi livrat în persoană. Sunt foarte curioasă care vor fi răspunsurile voastre.

Marea dezvăluirea a noului blog o voi face aici și vă voi direcționa către numele câștigătorului/câștigătoarei acolo. Aveți timp până vineri, ora 12:00. Aștept cu drag comentariile voastre. Spor la ghicit!

 

Tags: , , ,

32 responses to “2 ani cu surprize

  1. Anca Sandu

    May 20, 2013 at 11:55 am

    coriandru?
    chimen?
    scorţişoară?
    şofran?
    sare şi piper?
    busuioc?
    rozmarin?

    hî.😀

     
  2. Crina Coranga

    May 20, 2013 at 12:27 pm

    Merg pe scortisoara🙂

     
  3. irina

    May 20, 2013 at 12:29 pm

    mac

     
  4. Roxana Danaila

    May 20, 2013 at 12:29 pm

    Rosemary🙂

     
  5. Teo

    May 20, 2013 at 12:54 pm

    ah, nu mai zic scortisoara ca vad ca e des mentionat. Eu merg pe ceva de baza: SARE😀

     
  6. Cougar

    May 20, 2013 at 1:27 pm

    leuştean.

     
  7. zombiepurrer

    May 20, 2013 at 2:11 pm

    ghimbir!

     
  8. Nancy

    May 20, 2013 at 4:03 pm

    curry. or anything indian

     
    • Nancy

      May 20, 2013 at 4:03 pm

      oricum, vreau sa imi faci ceva bun, gen… deci… gimme

       
    • bucatariacristinei

      May 20, 2013 at 5:30 pm

      😀 Stii tu ceva Nancy, dar nu stii tot.🙂 Mersi de comment.

       
      • Nancy

        May 24, 2013 at 12:19 am

        chilli powder, ginger, chimen, ceva care se pune in chutney?

         
  9. Di Lee

    May 23, 2013 at 8:55 pm

    hai sa ghicesc eu ca sa fie usor sa inmanezi premiul😀
    chili
    sumac
    dafin
    cuisoare
    savory
    coji de portocala [dot] ro:))
    paprika
    oregano

     
  10. traiu

    May 24, 2013 at 9:33 am

    mentă. bucătăriadementă.ro

     
  11. Irina

    May 24, 2013 at 10:30 am

    Ghimbir🙂

     
    • bucatariacristinei

      May 24, 2013 at 10:32 am

      Al doilea raspuns cu ghimbir. Sa fie asta?🙂 Multumesc frumos Irina.

       
  12. Soso

    May 24, 2013 at 10:43 am

    Clar e ghimbir.. Acum intrebarea este: faci livrari si in Sibiu?😉

     
  13. Di Lee

    May 24, 2013 at 10:54 am

    turmeric

     
  14. Di Lee

    May 24, 2013 at 11:01 am

    ba nu!!!! anason! :))

     
  15. teodoranastase

    May 24, 2013 at 11:31 am

    Anason stelat sau Sofran.🙂

     

Leave a Reply

 
